ERZİNCAN

Erzincan’da Görev Yeri Değişen Kaymakamlar İçin Veda Programı Düzenlendi

Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle görev yerleri değişen Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe için Erzincan Valiliği tarafından veda programı düzenlendi.

Abone Ol

Erzincan Valiliği tarafından yapılan paylaşımda, “Makamlar gelip geçer, geriye sadece gönüllerde bıraktığınız o silinmez izler kalır” ifadelerine yer verilerek, görev yeri değişen kaymakamların Erzincan’da bıraktıkları izlerin unutulmayacağı vurgulandı.

Valilik açıklamasında, kaymakamların vatandaşların sorunlarıyla yakından ilgilendiği, gece gündüz demeden çalıştıkları ve hemşehrilerle güçlü bağlar kurdukları belirtilerek, Erzincan’ın samimiyetini ve kardeşlik ruhunu gittikleri her yere taşıyacaklarına olan inancın tam olduğu ifade edildi.

Duygusal anların yaşandığı veda programında, görev yerleri değişen kaymakamlara bugüne kadar yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür edilerek yeni görevlerinde başarılar dilendi. Program, iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.