Otlamaya giden köyün hayvanları çoban eşliğinde köye dönerken, köylüler de hayvanlarını almak için köy girişinde bekliyordu. Köyde bu geleneğe “Nahır Beklemek” deniliyor. Nahırın köye dönüşünü görüntüledik, Van’dan gelerek Değirmenliköy’de çobanlık yapan Muhammet ile sohbet ettik ve tesadüfen karşılaştığımız bir hayvan alım-satımına da tanıklık ettik.

Köy yaşamının doğal ve samimi anlarını Çığlık Medya farkıyla sizlerle buluşturmaya devam ediyoruz. Videoyu beğenmeyi, yorum yapmayı ve kanalımıza abone olmayı unutmayın.