Erzincan Belediyesi Yeşil Alanlarda Bakım Çalışmalarını Sürdürüyor
Erzincan Belediyesi Yeşil Alanlarda Bakım Çalışmalarını Sürdürüyor
İçeriği Görüntüle

Erzincan Valiliği tarafından yapılan paylaşımda, “Makamlar gelip geçer, geriye sadece gönüllerde bıraktığınız o silinmez izler kalır” ifadelerine yer verilerek, görev yeri değişen kaymakamların Erzincan’da bıraktıkları izlerin unutulmayacağı vurgulandı.

Valilik açıklamasında, kaymakamların vatandaşların sorunlarıyla yakından ilgilendiği, gece gündüz demeden çalıştıkları ve hemşehrilerle güçlü bağlar kurdukları belirtilerek, Erzincan’ın samimiyetini ve kardeşlik ruhunu gittikleri her yere taşıyacaklarına olan inancın tam olduğu ifade edildi.

Duygusal anların yaşandığı veda programında, görev yerleri değişen kaymakamlara bugüne kadar yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür edilerek yeni görevlerinde başarılar dilendi. Program, iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.