Yeni sezon öncesi hazırlıklarını sürdüren Erzincanspor, ulaşım altyapısını güçlendirecek önemli bir yatırımı daha hizmete aldı. Kulüp için özel olarak hazırlanan 2025 model takım otobüsü, Erzincan'a getirilerek ilk kez şehirde görüntülendi.
Kırmızı-siyahlı renklerle kaplanan ve kulübün logosuyla tasarlanan yeni otobüs, akşam saatlerinde şehir merkezinde tur attı. Güzergâh boyunca taraftarların ilgisiyle karşılaşan araç, vatandaşlar tarafından da ilgiyle takip edildi.





